Zwroty i reklamacje

Zwrot i zamiana - zakup drogą wysyłkową

Jeśli zakupiony drogą wysyłkową towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Gwarantujemy satysfakcję z zamówionego towaru, albo zwrot pieniędzy.

Zwrócone towary nie mogą posiadać śladów używania. Prosimy też, jeśli tylko to możliwe, o zachowanie oryginalnego opakowania w stanie nieuszkodzonym.

Zwracane towary  odeślij na adres:

Naostrzu.pl,
ul. Kościuszki 14a
42- 200 Częstochowa

e-mail: sklep@naostrzu.pl

tel.  34 347 08 22, 533 300 940

 



Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz dowód zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką wraz z adnotacją dlaczego rezygnujesz z zakupu (załącznik nr 2 do regulaminu sklepu).

Należność za zwrócone artykuły zostaną wysłane w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Zwrot należności możesz otrzymać przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. W przypadku przelewu prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury.

Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).

Reklamacje i zwroty

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij  go do na adres sklepu:

Naostrzu.pl,
ul. Kościuszki 14a
42- 200 Częstochowa

e-mail: sklep@naostrzu.pl

tel. 34 347 08 22 , 602 610 237



Dołącz ksero dowodu zakupu i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. Dostarczenie towaru do serwisu odbywa się zawsze na Twój koszt.

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Dane firmy:

Naostrzu.pl Bartosz Godala
ul. Wiolinowa 3/4
42-221 Częstochowa
NIP: 573-262-08-45
REGON: 240935590
Wpisany do ewidencji działalności gospodarczych Urzędu Miasta Częstochowy pod numerem 85207.
e-mail: sklep@naostrzu.pl